Fallout 76 - Collector's Edition Guide

De Fallout 76 Collector's Edition gids is onmisbaar voor wie zich gaat verdiepen in Bethesda Game Studios' nieuwste Fallout game. Deze verzamelaarseditie komt met leuke extra's zoals een wereldkaart poster, survival training tips, combat strategieën, walkthroughs van quests, West Virginia atlas, bouw- en craftingrecepten en een uitgebreide uiteenzetting over de multiplayer functies.

In Fallout 76 ben je de eerste groep overlevenden die uit de Vault vertrekken en de woestenij intrekken. Alleen - of samen met je vrienden - moet je de barre omstandigheden en extreme condities van de spelwereld proberen te overleven. Met deze Collector's Edition guide bij de hand krijg je de ultieme gids om je personage op te bouwen, hoe je optimaal kan samen spelen met je vrienden, hoe je uitdagende vijanden kan verslaan en welke recepten noodzakelijk zijn om te overleven in West Virginia.

  • West Virginia posterkaart: op de kaart staan interessante locaties aangeduid en locaties waar je kostbare grondstoffen kan vinden.
  • Bovengronds overleven: gedetailleerde training en tips om je personages te ontwikkelen.
  • Quest Walkthroughs: gedetailleerde weergave van alle opdrachten in het spel en wat de gevolgen zijn van specifieke keuzes.
  • Post-Apocalyptic Atlas: verschillende wereldkaarten met gedetailleerde informatie over de locaties in Fallout 76.
  • Building & Crafting: leer hoe je een kamp bouwt en welke noodzakelijke grondstoffen je nodig heb.
  • Multiplayer: Teamwork is cruciaal om te overleven in Fallout 76. Met de gids krijg je kostbare tips.
  • Premium Hardcover Edition: De Collector's Edition guide heeft een unieke hardcover, full-colour afbeeldingen en is geprint op glossy papier.
  • Digitale bonus: inclusief een code voor een digitale versie van de gids.
  • 554 pagina's

"Ontdek kostbare tips & tricks om de wasteland van Fallout 76 te overleven"

  • Uniek spaarsysteem +72 punten (meer info)
  • Betaal veilig online via je eigen bank of mobiel via je bank app
  • Gratis afhalen in één van onze 75 winkels of thuislevering voor €1,98
  • Uniek spaarsysteem +72 punten (meer info)
  • Betaal veilig online via je eigen bank
  • Met 75 winkels altijd een winkel in je buurt!

Productspecificaties

EAN 9780744019025