Eternal Sonata

Chopin zweeft op zijn sterfbed tussen leven en dood. In zijn laatste uren ontmoet hij een jong meisje dat een verschrikkelijk lot wacht en jongeman die vecht om haar te redden. Op de grens tussen droom en werkelijkheid, ontdekt Chopin het licht dat in ieder van ons schittert. Ga mee in een verhaal over goed en kwaad, liefde en verraad. Speciaal ontwikkeld voor next-gen consoles geniet deze game van prachtige anime cel-shaded graphics, hoge kwaliteitstextures en de zeemzoete muziek van Chopin.

Gevechten gebeuren in de standaard turn based RPG-stijl in een arena. Eens je een vijand tegen het lijf loopt, gaat de game over naar een arena waar je de mogelijkheid krijgt om je tactisch op te stellen. Hiervoor heeft de speler het 'Tactical Time'-metertje. Deze meter geeft aan hoeveel secondes je kan gebruiken voor je aanval te coördineren. Op deze moment kan je vrij bewegen in de arena. Het snelste personage op het speelveld begint. Dit is afhankelijk van de statistieken van je personage. Hoe meer ervaring je bij elkaar grabbelt, hoe beter je statistieken. In het begin van de game heb je geen tijdslimiet maar naarmate je vordert en sterkere vijanden tegenkomt, wordt de 'Tactical Time' een cruciaal onderdeel van de gameplay.

Een ander, belangrijk onderdeel van de gameplay is het verschil tussen licht en schaduw. Elk personage heeft verschillende aanvallen naar gelang hij in het licht of in het donker staat. Zo kan één van je personage healen als zij in het licht baadt en aanvallen met magische spreuken als ze in de schaduw staat. Naast de twee speciale aanvallen kan je ook melee en afstandsaanvallen plannen waarbij je wapens hanteert zoals een paraplu, boog, zwaarden of bizarre hamer en geweer combinaties. Ook de vijanden maken gretig gebruik van het verschil tussen licht en donker. Op het eerste zicht lijkt een vijand makkelijk verslaanbaar tot hij plots in het donker loopt en transformeert in fysiek nieuwe vijand met krachtigere aanvallen. Hier moet je dus tactisch je tijdsmeter gebruiken om de vijand uit de schaduw te lokken of te slaan. Na de gevechten krijg je een beloning met typische items en XP om je personage te verbeteren.

- Nieuw gevechtssysteem dat free-roaming en turn-based actie combineert.
- Licht en duisternis hebben invloed op jouw krachten en op die van de vijand.
- Emotioneel verhaal over het gevecht tussen goed en kwaad gecombineerd met schitterende muziek.
- Dromerige muziek - Luister naar de wereldbekende pianist Stanislav Bunin die Chopin's originele composities uitvoert.

Kies uw kleur

Eternal Sonata product image

Kies uw maat

NVT
Levering 2-3 Werkdagen
  • Gratis verzending vanaf 30 euro
  • Betaal veilig online via je eigen bank
  • Ontvang coins & unlock badges met Game Mania XP (meer info)

Chopin zweeft op zijn sterfbed tussen leven en dood. In zijn laatste uren ontmoet hij een jong meisje dat een verschrikkelijk lot wacht en jongeman die vecht om haar te redden. Op de grens tussen droom en werkelijkheid, ontdekt Chopin het licht dat in ieder van ons schittert. Ga mee in een verhaal over goed en kwaad, liefde en verraad. Speciaal ontwikkeld voor next-gen consoles geniet deze game van prachtige anime cel-shaded graphics, hoge kwaliteitstextures en de zeemzoete muziek van Chopin.

Gevechten gebeuren in de standaard turn based RPG-stijl in een arena. Eens je een vijand tegen het lijf loopt, gaat de game over naar een arena waar je de mogelijkheid krijgt om je tactisch op te stellen. Hiervoor heeft de speler het 'Tactical Time'-metertje. Deze meter geeft aan hoeveel secondes je kan gebruiken voor je aanval te coördineren. Op deze moment kan je vrij bewegen in de arena. Het snelste personage op het speelveld begint. Dit is afhankelijk van de statistieken van je personage. Hoe meer ervaring je bij elkaar grabbelt, hoe beter je statistieken. In het begin van de game heb je geen tijdslimiet maar naarmate je vordert en sterkere vijanden tegenkomt, wordt de 'Tactical Time' een cruciaal onderdeel van de gameplay.

Een ander, belangrijk onderdeel van de gameplay is het verschil tussen licht en schaduw. Elk personage heeft verschillende aanvallen naar gelang hij in het licht of in het donker staat. Zo kan één van je personage healen als zij in het licht baadt en aanvallen met magische spreuken als ze in de schaduw staat. Naast de twee speciale aanvallen kan je ook melee en afstandsaanvallen plannen waarbij je wapens hanteert zoals een paraplu, boog, zwaarden of bizarre hamer en geweer combinaties. Ook de vijanden maken gretig gebruik van het verschil tussen licht en donker. Op het eerste zicht lijkt een vijand makkelijk verslaanbaar tot hij plots in het donker loopt en transformeert in fysiek nieuwe vijand met krachtigere aanvallen. Hier moet je dus tactisch je tijdsmeter gebruiken om de vijand uit de schaduw te lokken of te slaan. Na de gevechten krijg je een beloning met typische items en XP om je personage te verbeteren.

- Nieuw gevechtssysteem dat free-roaming en turn-based actie combineert.
- Licht en duisternis hebben invloed op jouw krachten en op die van de vijand.
- Emotioneel verhaal over het gevecht tussen goed en kwaad gecombineerd met schitterende muziek.
- Dromerige muziek - Luister naar de wereldbekende pianist Stanislav Bunin die Chopin's originele composities uitvoert.

4.9
(6)
(1)
(0)
(0)
(0)

Productspecificaties

Spelmodi Singleplayer
PEGI leeftijd 12
PEGI inhoud Geweld
Uitgever Atari
Releasedatum 17.10.2007
EAN 3296580803804
Merk Xbox 360
Genre RPG

Koop nu

Eternal Sonata product image
Eternal Sonata
Levering 2-3 Werkdagen