Game Mania Artwork
Game Mania artwork

Zo gaat Game Mania om met het coronavirus

 De informatie op deze pagina heeft alleen betrekking op onze winkels in België.

 Laatste update 27 april:

Onze winkels in België zijn weer geopend!

We informeren je graag over hoe Game Mania omgaat met het coronavirus. Op deze pagina vind je alle informatie over hoe je bij ons kunt blijven shoppen en welke maatregelen we nemen. We vertrouwen op je begrip en medewerking!

Zo kun je bij ons winkelen

Bestel via de webshop

Bestel online en ontvang je favoriete producten thuis! Vul je winkelmandje voor minstens €30, en je bestelling wordt zelfs helemaal gratis bij je thuisbezorgd. Je kan je bestelling bovendien op de voet volgen via Track & Trace van PostNL.

Click & Collect

Weet je al wat je wil? Reserveer jouw gewenste producten via de website voor afhaling bij jouw Game Mania-winkel. Je ontvangt een gratis e-mail en sms zodra het klaarligt!

Je bent welkom in onze winkels

Kom naar de winkel

Heb je ons gemist? Wij jou ook! Het is weer mogelijk om zonder afspraak langs te komen. Je bent van harte welkom! Bekijk de openingstijden van onze winkels.

Bestel online en geniet van gratis verzending vanaf €30!

We raden iedereen aan om zo veel mogelijk je favoriete producten online te bestellen zodat we ze veilig bij jou kunnen leveren! Alle bestellingen via de webshop worden tot aan je drempel of brievenbus bezorgd door PostNL. Bovendien worden alle bestellingen met een waarde vanaf €30 gratis verzonden!

Winkel snel en veilig, gebruik Click & Collect!

De voordelen van Click & Collect:

  • Ons volledige assortiment zichtbaar met een klik
  • Reserveer jouw product in alle rust online
  • Kies zelf de winkel waar je jouw product wil ophalen
  • Ontvang GRATIS een sms of e-mail ter bevestiging van je reservering
  • Indien het product op voorraad is kun je het meestal binnen 30 minuten komen ophalen
  • Je winkel houdt je bestelling 3 dagen voor je opzij
  • Je kan – in alle veiligheid – vragen stellen aan of bijpraten met onze verkopers

Zo gebruik je Click & Collect

Video URL:
Currently supported:

Tekstuele uitleg:

  1. Zorg ervoor dat je ingelogd bent.
  2. Zoek naar het product op onze website en klik op "Afhalen in winkel".
  3. Selecteer een winkel en bevestig om het product te reserveren.
  4. We laten je met een (gratis) sms en e-mail weten wanneer je bestelling voor je is klaargelegd. Bij voorradige producten is dit meestal binnen 30 minuten!
  5. Kom pas naar de winkel als je een sms of e-mail hebt ontvangen waarin staat dat je reservering klaarligt. Houd ook rekening met onze huisregels voor jouw en onze veiligheid! Je vindt ze hieronder.

Onze huisregels

We zijn verheugd dat we je nog steeds verder mogen helpen! Wees welkom, maar let alsjeblieft op de volgende regels. Zo kunnen wij de gezondheid van jou en die van onze medewerkers beschermen!

Icoon van een persoon met een mondmasker

Draag een mondmasker
(vanaf 12 jaar)

Icoon van twee personen die afstand houden

Houd 1,5 meter afstand van elkaar

Icoon kom alleen Game Mania

Kom zo veel mogelijk alleen naar de winkel

Icoon Betaal digitaal

Betaal zo veel mogelijk elektronisch

Icoon van een klok

Probeer niet te lang in de winkel te blijven

Icoon Ziek

Kom niet naar de winkel als je ziek bent

Onze winkelmedewerkers nemen uiteraard ook hygiënemaatregelen en houden zoveel mogelijk afstand.

Openingstijden

Onze winkels zijn weer geopend. Je kan langskomen zonder afspraak! Zien we je snel?

 

Veelgestelde Vragen

Je kan zonder afspraak te maken langskomen in onze winkels om te shoppen en/of om pre-orders te plaatsen.

Uiteraard is het ook nog mogelijk om pre-orders te plaatsen op onze webshop. Deze wordt dan op de releasedatum bij je bezorgd.

Producten die zijn gereserveerd via Click & Collect worden 3 dagen lang vastgehouden in jouw gekozen Game Mania-winkel, gerekend vanaf het moment dat je de bevestiging ontvangt waarin staat dat het klaarligt. Na 3 dagen kan het product weer te koop worden aangeboden. Indien het niet lukt om binnen deze termijn langs te komen, adviseren we om telefonisch contact op te nemen met de winkel om de periode te verlengen. Je vindt de contactinformatie van onze winkels hier terug.

Je kan je order komen afhalen zodra je een sms-bericht of e-mail hebt ontvangen dat bevestigt dat je reservatie klaarligt. Bij twijfel neem je het beste telefonisch contact op met je winkel. Houd ook rekening met onze huisregels voor jouw en onze veiligheid! Hier vind je de contactgegevens van onze winkels.

Hiervoor kun je zonder afspraak terecht in onze winkels. Hou er rekening mee dat we vragen niet langer dan 30 minuten in de winkel te verblijven. Wil je een console verkopen? Dan adviseren we om eerst telefonisch contact op te nemen met de winkel, zodat zij hier rekening mee kunnen houden. Consoles worden namelijk altijd getest.

Ja, je kunt hiervoor zonder afspraak terecht in onze winkels.

Cadeaubonnen en waardebonnen zijn zowel via onze webshop of in onze winkels te gebruiken. Cadeaubonnen die verlopen tijdens de periode waarin de lockdown van kracht is, worden ook na deze periode geaccepteerd.

Cadeaubonnen en waardebonnen uitgegeven na 22 maart 2021 zijn bruikbaar op onze webshop en in onze winkels. Heb je nog een waardebon of cadeaubon die uitgegeven is voor 22 maart 2021? Dan kan je via onze klantenservice een webcode aanvragen zodat jouw bon ook op de webshop te gebruiken is. Stuur de barcode en een foto van jouw bon bij jouw aanvraag mee.

 Game Mania XP-vouchers behouden hun oorspronkelijke vervaldatum.

Het is tijdelijk niet meer mogelijk om via onze webshop of in onze winkels een nieuwe reservering op de PS5 of Xbox Series X te plaatsen.

Dit vanwege het enorme succes van deze toestellen in combinatie met de beperkte informatie vanuit Sony en Microsoft omtrent toekomstige leveringen. Blijf onze website in de gaten houden; zodra de PS5 of Xbox Series X opnieuw te reserveren zijn laten we dit weten.

Heb je vóór 4 februari 2021 een reservering geplaatst op de PS5 of Xbox Series X? Dan blijft die natuurlijk geldig en wordt er persoonlijk contact met je opgenomen zodra we meer informatie hebben over de status van je reservering. Onze huidige reserveringen worden in chronologische volgorde gecontacteerd. Heb je andere vragen? Kijk dan eerst op onze speciale pagina's over PS5-reserveringen en Xbox Series X-reserveringen.

Hiervoor kan je zonder afspraak terecht in onze winkels.

Hiervoor kun je  zonder afspraak terecht in jouw Game Mania store.

Ook hiervoor kun je zonder afspraak terecht in onze winkels.

Kijk eerst of je vraag misschien al beantwoord is in onze FAQ. Mocht je nog onzeker zijn, kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Gaat het om een vraag over een reservering of product in een specifieke winkel, dan adviseren we om direct contact op te nemen met de winkel. Zij hebben de informatie over jouw bestelling direct tot hun beschikking en kunnen je het beste helpen. Je vindt de contactinformatie van onze winkels hier terug.


We danken je voor je steun, loyaliteit en begrip!

💛 Stay safe and keep on gaming! 💚