PlayStation 5 Reserveringen bij Game Mania

Het hebbeding van 2021 is zonder twijfel de PlayStation 5. Game Mania verkoopt de PS5, maar hanteert een strikte reserveringslijst.

Heb je al een reservering geplaatst bij Game Mania? Lees dan verder voor de laatste updates en antwoorden op je vragen.

Heb je nog geen reservering geplaatst? Het is vanaf 4 februari 2021 tijdelijk niet meer mogelijk om via onze webshop of in onze winkels een reservering op de PS5 of PS5 Digital Edition te plaatsen. Hier lees je er meer over.

Zo staan we er nu voor:

PlayStation 5 Disc Edition

Reservaties uitgeleverd tot:

Begin september 2020

Pre-orders zijn gestart in oktober 2019

PlayStation 5 Digital Edition

Reservaties uitgeleverd tot:

Midden september 2020

Pre-orders zijn gestart in oktober 2019

Laatste update: 03-03-2021

Hoe weet ik dat ik aan de beurt ben?

Icoon van een sms bericht

Je ontvangt een sms-bericht wanneer je PS5 afgehaald kan worden

Icoon van iemand met een Game Mania-shopper

Je kan jouw reservatie ophalen bij jouw Game Mania-winkel

Neem ook zeker onze maatregelen tegen het coronavirus in acht als je naar de winkel gaat. Lees op deze pagina meer over hoe Game Mania omgaat met het coronavirus.

Veelgestelde vragen

Waarom duurt het zo lang?

De combinatie van de enorme populariteit van de PlayStation 5 en een verminderde productiecapaciteit door de gevolgen van het coronavirus, zorgen er samen voor dat er tekorten zijn op PS5-consoles. Sony produceert aan de lopende band nieuwe consoles, maar aangezien de vraag wereldwijd enorm is, kan de schaarste op korte termijn niet opgelost worden.

Maar wanneer ontvang ik dan mijn PS5?

Helaas blijft dat koffiedik kijken. Hoewel we steeds leveringen ontvangen is er geen regelmaat waar we ons aan kunnen vasthouden, en daarom is het heel moeilijk voor ons om te voorspellen wanneer je jouw console gaat ontvangen. Om teleurstellingen te voorkomen doen we daarom liever geen beloftes. Je kan hierboven zien tot welke reserveringsdatum we momenteel hebben uitgeleverd.

Zodra wij definitief weten wanneer jouw PlayStation 5 geleverd wordt, nemen we telefonisch contact met je op. Hoe eerder je hebt gereserveerd, hoe sneller je aan de beurt komt. We vragen je om geduldig te wachten totdat wij contact met je opnemen. Onze klantenservice kan helaas ook niet meer informatie geven.

Kan ik mijn PS5 laten bezorgen in plaats van dat ik het ophaal?

Dit is helaas niet mogelijk. Mocht het niet lukken om naar de winkel te komen of als je dit liever niet doet uit gezondheidsoverwegingen, is het wel mogelijk om de console door een gemachtigde op te laten halen. Zorg ervoor dat de winkel hiervan op de hoogte is, of geef jouw ID en/of Game Mania-klantenkaart mee aan de persoon die de ophaling in jouw plaats zal doen.

Kan ik mijn PS4 inruilen tegen korting op de PS5?

Het is door toedoen van de COVID-19 maatregelen momenteel niet mogelijk om gebruik te maken van een inruilactie op de PlayStation 5 of PlayStation 5 Digital Edition.

Kan ik nog veranderen van Disc Edition naar Digital Edition of andersom?

Het is helaas niet meer mogelijk om van gedachte te veranderen en je reservering om te zetten naar het andere model. Je zou dan in ieder geval je plaats in de wachtrij verliezen en onderaan de wachtlijst komen te staan van het andere model. Maar omdat wij momenteel geen nieuwe reserveringen aannemen op beide edities, is ook dat helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn PS5 reservering nog annuleren?

Ja, dit kan in de winkel waar je de reservatie plaatste. Indien de aanbetaling contant of met een betaalkaart is betaald, zal je de volledige aanbetaling in cash terug krijgen. In het geval de aanbetaling is voldaan d.m.v. een inruilactie of met een waardebon, wordt deze enkel in waardebon weer uitgekeerd.

Hoe kan ik de PS5 reserveren bij Game Mania?

Het is vanaf 4 februari tijdelijk niet meer mogelijk om via onze webshop of in onze winkels een nieuwe reservering op de PS5 of PS5 Digital Edition te plaatsen. Dit vanwege het enorme succes van deze toestellen in combinatie met de beperkte informatie vanuit Sony omtrent toekomstige leveringen.

Blijf onze website in de gaten houden. Zodra de PS5 opnieuw gereserveerd kan worden, lees je het hier!

Mijn vraag is niet beantwoord.

Als je een specifieke vraag hebt over jouw reservering, kan alleen de Game Mania-winkel waar je je reservering plaatste daar antwoord op geven. Mocht je een andere vraag hebben, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.