PlayStation Network - FIFA 18 Ultimate Team 12000 Points (BE)

Gebruik je FIFA-punten om pakketten te openen en je Ultimate Team nog sneller samen te stellen. (OPGELET: FIFA Ultimate Team Points zijn uitsluitend voor gebruik in FIFA 18)

Lees meer over FIFA 18 Ultimate Team in onze FIFA Ultimate Team Guide!

Dream Team

De enige plek in FIFA 18 waar je je eigen dreamteam kunt samenstellen!

Speel je eigen soort voetbal en ontwikkel een teamgeest om je tegenstanders in stijl te verslaan. Elke dag worden er miljoenen wedstrijden gespeeld en er is altijd wel iemand om mee te spelen in FIFA 17 Ultimate Team.

Of je nu de basisbeginselen van FIFA Ultimate Team wilt leren begrijpen of het naadje van de kous wilt weten over  het populairste speltype in EA Sports FIFA, hier vind je alles wat je moet weten, van spelerpakketten en munten tot het opbouwen van teamgeest.

Speleritems

In Ultimate Team zijn duizenden spelers beschikbaar waaruit je kunt kiezen om een team samen te stellen. Er zijn allerlei verschillende speleritems beschikbaar in FIFA 
Ultimate Team en er zijn allerlei manieren om ze te krijgen, zoals pakketten openen, spelers kopen op de transfermarkt of Selectiesamenstellen-uitdagingen voltooien.  Alle speleritems hebben een basistype, gebaseerd op de algemene beoordeling van een speler. Er zijn drie rangen basisspeleritems: brons (ALG 0-64), zilver (65-74) en goud (75+). Deze basisspeleritems zijn verder opgedeeld in twee zeldzaamheidstypes: gewoon of zeldzaam. Speciale speleritems, zoals spelers die in het echt zo goed  spelen dat ze een plek in het Team van de week (TVDW) hebben verdiend, zijn ook beschikbaar in FIFA Ultimate Team en hebben betere eigenschappen.

Teamgeest

Om in FIFA Ultimate Team de best mogelijke ploeg samen te stellen, heb je een sterke teamgeest nodig. Spelers en teams presteren het best als hun teamgeest hoog  is. Je ziet het resultaat daarvan op het veld in de vorm van schitterende passes en spectaculaire goals.

Je kunt op verschillende manieren aan de teamgeest werken. Als  je spelers naast elkaar zet die uit dezelfde club of competitie komen of dezelfde nationaliteit hebben, dan vergroot dat de teamgeest omdat ze een band met elkaar hebben. Hoe meer overeenkomsten, hoe sterker de teamgeestbanden zullen zijn. De teamgeest wordt ook sterker als je spelers op hun voorkeurspositie zet. Spelers  die loyaal zijn geweest aan je club krijgen een teamgeestbonus. Spelers worden ‘loyaal’ als ze uit een pakket komen dat je geopend hebt of als ze 10 wedstrijden voor je club gespeeld hebben.

Pakketten, FIFA-Punten en munten

Open pakketten of gebruik de transfermarkt om nieuwe spelers en verbruiksitems te krijgen om je club uit te breiden en de teamgeest te verbeteren. Er zijn vele pakketten beschikbaar in Ultimate Team, en ze kunnen gekocht worden met een van de twee in het spel beschikbare valuta: FIFA-punten of munten. FIFA-punten kunnen direct op je console gekocht worden of in bepaalde winkels. Maar munten kun je alleen maar in de game verdienen en zijn nooit te koop. Verdien munten door wedstrijden te spelen, uitdagingen te voltooien of spelers te verkopen op de transfermarkt.

Transfermarkt

Op de transfermarkt kun je items voor munten ruilen. Je kunt proberen een aantal van je favoriete spelers te kopen of je kunt items die je niet langer nodig hebt, van  speleritems tot verbruiksitems, ruilen met je FIFA Ultimate Team-collega’s.

Je kunt items alleen kopen of verkopen voor munten. Allerlei factoren zijn van invloed op  de markt, zoals: vraag en aanbod, schaarste, de prestaties van een speler in de echte wereld en de algemene beoordeling. Over het algemeen kun je stellen dat hoe  zeldzamer het item is, hoe meer het waard is.

Nieuw: Icons

Zet grootse prestaties neer op het veld door Icons aan je Ultimate Team toe te voegen. Icons zijn een aantal van de beste spelers ooit, en ze zijn beschikbaar in FIFA 18 Ultimate Team op PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch en PC. Er zijn drie unieke speleritems voor elk Icon, zogenaamde Stories, met aparte eigenschappen die hun prestaties tonen tijdens verschillende momenten in hun carrières. Icons passen prima in elk team omdat ze automatisch een gemiddelde band met elke speler in je team hebben. Als je een Icon naast een hedendaagse speler uit hetzelfde land opstelt, krijgen ze een sterke band. Voeg voetballegendes als Diego Maradona, Thierry Henry en Ronaldo Nazário aan je elftal toe en bereik nieuwe hoogten.

  • STEL SAMEN: Kies uit duizenden spelers om je selectie samen te stellen. Selecteer je favorieten of kies spelers die bij jouw speelstijl passen.
  • MANAGE: Je kunt pakketten openen of de transfermarkt gebruiken om nieuwe spelers te krijgen die de beoordeling en teamgeest van je selectie verbeteren. 
  • GA DE STRIJD AAN: Speel het populairste EA Sports FIFA-speltype in singleplayer of online!

Compatibel met: PlayStation 4

Bestel online en ontvang de code direct in je mailbox!

Momenteel niet beschikbaar
  • Uniek spaarsysteem +100 punten (meer info)
  • Code direct in je mailbox na online bestelling
  • Betaal veilig online via je eigen bank of mobiel via je bank app
  • Uniek spaarsysteem +100 punten (meer info)
  • Direct in je mailbox na bestelling!
  • Betaal veilig online via je eigen bank
  • Met 80 winkels altijd een winkel in je buurt!

Productspecificaties

Compatibel met PlayStation 4